Rihanna For River Island Collection Preview

Rihanna For River Island Collection Preview

Rihanna a dezvaluit un preview al mult asteptatei sale colectii de haine in colaborare cu River Island.
“De mult timp am vrut sa creez propria mea colectie de haine.” Rihanna explica. “Acest lucru mi l-am dorit de cand am inceput sa iubesc moda. De fiecare data cand vedeam ceva in cuier vroiam sa schimb ceva asa ca m-am gandit ca cea mai buna metoda de a face acest lucru este sa creez ceva perfect pentru mine. ”

Colectia va fi “casual, chic and flirty” si pentru toate tipurile de persoane. Lucrurile care apar si in filmulet includ costume de baie si topuri dungate cu fundite la spate, rochii lungi pana in pamant.

“Am vrut ca toate fetele sa poata purtea hainele acestea si sa se simta comfortabil “, a spus ea. “Am vrut sa existe un caracter in haine, dar fara a incerca prea tare. E ceva simplu” .
“Copii spun ce este cool si designerii se duc si creeaza”, a spus ea. “De ce sa nu mergi direct la sursa cand doresti sa fii inaintea trend-ului? Am vrut sa creez ceva inspirational, nou si fresh – de asta am vrut sa lucrez cu River Island.”

Aici puteti viziona filmuletul: http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1817812374?bctid=2123725800001

Leave a Reply

