Primele parti din interviul Rihannei acordat celor de la ELLE UK

normal_003 Recunoscand relatia sa cu Chris Brown, in interviul pentru revsita ELLE din luna Aprilie, Rihanna spune ca in cinci ani spera sa aiba un copil, sa fie sanatoasa si  fericita.

“In momentul acesta, asta este tot ceea ce ne dorim. Acum ca suntem adulti putem sa facem lucrul asta asa cum trebuie. Traim un nou inceput si suntem recunoscatori pentru asta.”

In cinci ani? “Probabil voi avea un copil” dar momentan, ea isi doreste o vacanta lunga si o pauza de la turnee.  Rihanna a declarat celor de la ELLE ca “Stay”, este o poveste despre iubirea adevarata care dureaza pentru totdeauna, iar ea asta simte acum pentru Chris Brown.

“Nu simti lucrul acesta cu toata lumea, asa ca atunci cand il ai, nu il lasi sa iti scape.” A spus Rihanna. “As putea spune ca relatia cu el este una dintre cele mai puternice relatii care le-am avut.”

Artista a tinut sa clarifice si toate zvonurile legate despre tatuajul cu pistolul:

“Toata lumea vrea sa stie ce se intampla in viata mea. Este dependenta de droguri? Nu. Este o alcoolica? Nu. Este o victima? Nu.  ” Rihanna a spus. ” De aceea am decis sa-mi tatuez un pistol. Acesta este un simbol al puterii. Nu voi fi niciodata o victima.”

De asemenea Rihanna a vorbit despre pasiunea de a posta pe Instagram poze legate de viata ei.

“Pe Instagram postez tot ceea ce se intampla in viata mea, fie ca fumez, fie ca sunt intr-un club de striptease, citesc un verset din Biblie – este nebunesc, stiu – sau ma imbratisez cu cel mai bun prieten, care se intampla sa fie Chris.”

Cu toate acestea, ea a povestit ca se simte vinovata fata de o persoana, cand publica sau spune lucruri vulgare pe retelele de socializare – persoana este mama ei. Ea a glumit:

Nu ma tem de nici o persoana in lumea asta asa cum ma tem de ea. Sunt ingrozita de mama! Ea m-a sunat si m-a certat in legatura cu doua poze nud pe care Melissa le-a postat pe Instagram. Am fost jenata. M-am simtit ca si cum mi-as fi aratat fundul in fata colegilor mei de la scoala! Ea mi-a spus: “Aceste poze sunt momentele private din viata noastra, iar tu ai aratat acest lucru tuturor.” M-am simtit ingrozitor !

Mai jos aveti cateva poze din revista ELLE UK. (In postarea precedenta le puteti vedea si pe primele postate pe internet).

Leave a Reply

