The Products Behind Rihanna’s Concert Face

66397_590208261009383_552019211_n

Mult asteptatul concert al Rihannei, Diamonds World Tour care a inceput de curand contine pe langa costumele create pentru dansa de Riccardo Tisci de la Givency, si o noua colaborare cu “MAC Cosmetics” pentru un machiaj de scena. Acest machiaj este unul bun pentru o iesire in oras din cauza culorii gri care scoate in evidenta buzele rosii. Produsele au fost dezvaluite in exclusivitate de Christopher del Castillo, unul dintre directorii companiei si creatorul machiajului de scena al artistei, pe tot parcursul turneului.

Cum a luat nastere colaborarea?

Cand m-am intalnit prima oara cu echipa ei, am discutat despre lucruri diferite. Am discutat despre schitele costumelor, despre pantofi, dansatori, cantaretii din backup, lumini – despre tot ! Pentru machiaj, ne-am concentrat sa se potriveasca cu costumele, luminile si scena. Atunci am gasit machiajul perfect care ar putea exprima cel mai bine sentimentul turneului.

Care sunt produsele folosite de Rihanna pe scena?

Inainte de a urca pe scena tenul ei trebuie sa fie foarte curat, acesta este secretul pentru un machiaj perfect. Dupa isi aplica Prep+Prime line, Natural Radiance. Acest produs o ajuta la netezirea pielii. Eu am ales Studio Fix Fluid SPF 15 deoarece este un fond de ten care acopera mediu tenul. Produsul chiar ofera un aspect natural care este un element cheie pentru luminile de pe scena. Pe langa fondul de ten, celelalte produse cheie sunt MAC’s Blot Powder – este intotdeauna la indemana pentru retusuri simple intre diferite acte – si desigur, noul ei ruj, care poarta semnatura Riri Woo. Nimeni nu arata mai bine cu ruj rosu decat Rihanna.

Care sunt diferentele dintre machiajul de scena si cel de zi ?

Pentru look-ul de scena ne trebuie un machiaj fermecator care sa fie perfect. Pentru look-ul de zi, Rihanna trebuie sa le arate fanilor ca nu ii trebuie un machiaj perfect pentru a arata frumos. Pentru a face acest lucru, trebuie doar sa isi evidentieze putin trasaturile ei.

De ce au fost alese acest tip de gene pentru look-ul de scena?

Am ales doua tipuri de gene car evidentiaza ochii Rihannei pe scena. Am combinat aceste doua dimensiuni, #1 si #36, care creeaza un look minunat.

De ce a fost aleasa aceasta culoare de luciu de buze? Si cum trebuie aplicat pentru a rezista?

Nu este niciun secret ca Rihanna adora luciurile de buze si rujurile rosii. Ea a creat Riri Woo ( mie mi se pare ca este putin mai inchis decat Ruby Woo) asa ca era inevitabil sa nu fie adaugat in look-ul pt turneu. Pentru a mai schimba lucrurile putin, peste ruj a fost adaugat  un strat de Lipglass si buza inferioara a fost conturata cu Vino Lip Pencil.

Stim cu totii ca tinutele din Diamonds World Tour contin si accesorii – cum a fost conceput machiajul pentru a se potrivi si cu acestea?

Acest machiaj al ochiului este frumos, dar nu se pastreaza mult – de aceea ne-am decis sa punem accent pe gene, decat pe rimel. Noi nu am vrut substante care ar putea pata costumele in timpul concertului.

Cat timp dureaza sa o machiati pentru a iesi totul perfect?

Orice tip de machiaj de scena trebuie facut intr-un timp foarte scurt.

 

66397_590208261009383_552019211_n893914_590208531009356_1708723242_o

Leave a Reply

