Fan Encounter: Tami Black meets Rihanna in Chicago

PicMonkey Collage

Tami Black, o fana norocoasa din Indiana, a avut sansa sa o intalneasca pe RiRi saptamana trecuta show-ul ei in Chicago.

Tami s-a bucurat sa ne impartaseasca povestea, asa ca asigura-te ca citesti tot, este una dintre favoritele mele !

Noi eram la United Center de la ora 7:30pm. O asteptam pe Rih. Ea a inceput show-ul pe la 10 pm. Asap Rocky nu a performat asa ca de la 7:30 pana la 10 au fost doar melodii dar nu m-a interesat, eram acolo ca o vad pe iubirea mea, Robyn. Asa ca am explorat centrul. Ne-am plimbat tinanand in mana pancarda noastra (eu si fetele mele). Ne-am dus la o masa, ne-am lasat lucrurile jos  si ne-am apucat sa dansam. Maya si eu dansam, dansam iar lumea se uita la noi si incepea sa zambeasca, unii au inceput sa danseaza iar altii au citit pancarda mea si au plecat. Locurile noastre nu erau cele mai bune, dar si asa ne bucuram pentru ca am venit tocmai din Indiana in Chicago. Noi venisem sa o vedem pe Rihanna ! Era visul meu si dorinta mea pt ziua mea de nastere sa o vad. Ea este celebritatea mea preferata pentru ca este o fata de pe insula, o artista minunata, stie sa cante, poate sa creeze lucruri. Ea este un pachet intreg si o admir pentru asta. Este o luptatoare. In plus, isi iubeste fanii. Defapt isi face timp sa stea cu fanii ei, este cea mai realista persoana pe care am cunoscut-o vreodata. Am mentionat cat de frumoasa este ?! Omg.

 

One thought on “Fan Encounter: Tami Black meets Rihanna in Chicago

Leave a Reply

