Preview of Rihanna’s second collection for River Island

Rihanna a lansat un preview pentru cea de-a doua colectie a sa in colaborare cu River Island, care urmeaza sa fie pusa pe piata pe 25 Mai. Vizionati video-ul de mai sus in care cantareata finiseaza piesele vestimentare si explica ceea ce a inspirat-o pentru colectia primavara/vara 2013.

“Am vrut sa creez lucruri pe care eu le-as purta, deoarece cand vand haine vreau sa mi se potriveasca in totalitate “ a spus Rihanna. “Poate ca unele ar fi putut fi un pic mai lungi sau mai scurte, sau sa aibe mai mult sau mai putin sex-appeal. De aceea am vrut sa creez haine potrivite pentru orice zi, haine pe gustul meu. Am fost cam egoista (hahaa). Din fericire, prietenii mei si oamenii care fac cumparaturi de la River Island vor avea acelasi gusturi ca si mine. “

(RiRi fii sigura ca ne plac la nebunie hainele ! ♥ )

Poti vedea cum artista si co-designer Adam Selman lucreaza impreuna si fac: costume de baie cu imprimeuri florale si cu doua tipuri de imprimeuri, rochii simple în culori de negru și roz, sacouri cu imprimeu militar, fuste cu talie inalta și topuri decupate.

“Am facut o piesa vestimentara pentru toata lumea din echipa mea, noi toti avem diferite proportii ale corpului si gusturi diverse – unele persoane sunt mai curajos decat altele”, a spus artista. “Cred ca asta este modul in care sunt femeile din toata lumea. Suntem cu totii diferiti, ne plac lucruri diferite, avem diferite ocazii si diferite stari.”

 

Leave a Reply

